וותיקי מכבי חיפה, שלומי ונבחרת השלום והאחווה בכדורגל הצדיעו לתושבי העוטף

0

על הנר השני של חנוכה בירך כוכב העבר האגדי של מכבי חיפה ראובן עטר
ימים קשים, לא פשוטים ומאתגרים עוברים על כולנו כשבסוף השבוע (שישי, 8.12.2023) שעבר, ביום ה-63 למלחמה הקשה וירי הטילים על ישראל, נערך במגרש אתו"ס שבחיפה טורניר כדורגל מרגש לשם הצדעה והוקרה לתושבי עוטף ישראל, תושבי הדרום והצפון. בטורניר ניצחה וזכתה במקום הראשון קבוצת נבחרת "השלום והאחווה" ובו נטלו חלק גם קבוצת וותיקי העבר של מכבי חיפה וקבוצת ותיקי שלומי. בתחילת המשחקים התקיים טקס הדלקת הנר השני של חג החנוכה עליו בירך כוכב העבר האגדי של וותיקי מכבי חיפה ראובן עטר. כמו כן נערכה גם דקת דומייה לזיכרם של חללי צה"ל שנפלו ותושבי העוטף שנרצחו בהתקפה הרצחנית והאכזרית של ארגון הטירור החמאס באותה שבת שחורה ב-7.10 עם פרוץ המלחמה. 
נבחרת השלום והאחווה (צילום: מוטי דיכנה)

מבצע פרסום בחי פה לשנת 2024…

יזמי ומארגני הטורניר
יוזם והוגה רעיון המשחק המבורך היה שלומי כהן מקבוצת ותיקי מכבי שלומי שעקב המצב הביטחוני, המלחמה הקשה וירי הטילים על ישראל פונה מביתו עם רוב שחקני הקבוצה ותושבי העיר שלומי כבר למעלה מחודשיים כששוכנו בבתי מלון שונים ברחבי העיר חיפה. לאחרונה, פנה שלומי כהן, אל מנהלה של קבוצת הוותיקים של מכבי חיפה, אריה ברזילי ובפנייתו המרגשת ביקש כהן לשכוח קצת ולו במעט את המצב הקשה בו הם נמצאים עקב המלחמה ולארגן משחק וותיקים בכדורגל. ברזילי, מייד נענה בחיוב וברצון לאירגון המשחק ותודות לקבוצה נוספת שהצטרפה והתייצבה ברצון לטורניר היא נבחרת "האחווה והשלום" אותה מאמן עובד קראוס ויו"ר הקבוצה הוא יזם הנדל״ן ואיש העסקים רן אפרת. בתוך כך יש לציין כי בראש קבוצת וותיקי העבר של מכבי חיפה עומד שחקן העבר עודד בלוש ומנהל הקבוצה אריה ברזילי, מאמני הקבוצה הם שחקני העבר שהיו על הקווים על כר הדשא אהרון גרשגורן ומשה סלקטר. 
מימין, גוסטבו בוקולי, ראובן עטר, פיני בלילי ואלון חרזי (צילום: יוסף הירש)
האפליקציה של חי פֹּה…
אצל ותיקי העבר של מכבי חיפה כיכבו על כר הדשא שחקני עבר רבים בהם:

ראובן עטר
שי דהן
אלון חרזי
אלירן אלקיים
גוסטבו בוקולי
אברהם אבוקרט
אסי אברהמי
קובי בוסקילה
אילון שווגר
יוסי ג'נח
צבר דניאל
אריק קורן
אבי בן סימון
נדיב סימן-טוב
איימן חאליילה ואחרים. 

ותיקי העבר מכבי חיפה אוחזים בשלט "שחררו את החטופים !". (צילום: יוסף הירש)
אצל "נבחרת השלום והאחווה", אותה מאמן עובד קראוס, שיחק והלהיב במשחקו על כר הדשא שחקן העבר של נבחרת ישראל וקבוצת הפועל תל אביב פיני בלילי, ובמשחקה נגד ותיקי שלומי כבשו את כל שבעת השערים במשחק: שחק בן שבת (3 שערים), פיני בלילי, יהב גואטה, ג'ואי דמוס, ואילון סמין כבשו שער כל אחד.
וותיקי מכבי שלומי עם השלט "שחררו את החטופים !!!" (צילום: יוסף הירש)
וותיקי מכבי מכבי חיפה וותיקי מכבי שלומי עם השלט "שחררו את החטופים !!!"
האפליקציה של חי פֹּה – להורדה כאן…
כיבוד רב לילדים המפונים שהגיעו לצפות במשחק
יש לציין כי עיריית חיפה תרמה את מגרש אתו"ס החדש והסינטטי ועמותת "יד עזר לחבר" בראשתו של מייסד ומנכ"ל העמותה שמעון סבג נרתמה באירגון טורניר המשחקים ותרמה כיבוד רב של סופגניות, שתייה וממתקים לקהל שהגיע ולילדים הרבים שרובם היו מתושבי עוטף הצפון תושבי העיר שלומי הסמוכה לגבול הצפון שפונו מבתיהם ומשתכנים כיום במספר בתי מלון בחיפה.

כתבות נוספות בחי פֹּה – חדשות חיפה:

צפו בסימני החיות בטבע – הם מסתירים התרחשויות מרהיבות

4 ינואר 2024

עדכון תאריך – שבת 6.1.24 • משט מרהיב בחיפה • קריאה…

4 ינואר 2024

ותיקי מכבי חיפה, מימין, אברהם אבוקרט, אלון חרזי ואיימן חלאיילה. (צילום: יוסף הירש)

עם סיום הטורניר אמר מנהל קבוצת ותיקי העבר של מכבי חיפה, אריה ברזילי:
תודה לכל המארגנים ולכל השחקנים שהגיעו בהתנדבות מלאה ועזרו לקיים את המשחקים במטרה כל כך חשובה וקדושה למענם של החטופים הנמצאים כבר 64 ימים בשבי החמאס, והשבתם במהרה ארצה. תודה ענקית לוותיקי מכבי שלומי וליוזם הטורניר שלומי כהן על כל העזרה והסיוע באירגון המשחקים, לעובד קראוס מנבחרת "השלום והאחווה" על שהגיעו והצטרפו לטורניר. תודה ענקית מקרב לב למייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" בחיפה מר שמעון סבג, ולמנהל התיפעול שלה מר חביב אוחנה, ולמלון "קראון פלאזה" בחיפה שנרתמו לסייע בהתנדבות ותרמו כיבוד רב של סופגניות שתייה וממתקים לקהל ולילדים הרבים שישבו ביציעי המגרש. 
כוכב וותיקי העבר מכבי חיפה, ראובן עטר, מדליק את הנר השני של חג החנוכה בטורניר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

About The Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *