טירת כרמל: ניסו לייצר אנרגיה ירוקה וגרמו לפינוי בניין משרדים

0

לוחמי האש מתחנת חיפה, בפיקודו של סגן טפסר כפיר ג'נח, סגן מפקד תחנת חיפה, פעלו לפני כשעה באירוע דליפת מימן ממעבדה בעת ניסוי ברחוב האתגר בטירת כרמל.

המבנה, שבו מספר קומות של עסקים שונים, פונה תחילה מיושביו, ולאחר מכן החלו לוחמי האש לסרוק ולנטר את כמות החומר.חדשות חיפה והקריות גם באינסטגרם, בפייסבוק, בטוויטר, בתרדס וגם באפליקציה לאייפון ולאנדרואיד.

תחת עננת החומר, הגיעו הכבאים למכלים, סגרו אותם והמשיכו למדוד את כמות החומר שהחלה לרדת עד לסיום הערכים וסיום האירוע. אין נפגעים.

מפקד המשמרת רב רשף ברק סילם: "קיבלנו דיווח על עשן שיוצא מתוך מעבדה, כשהמטרה של הניסוי הייתה ליצור אנרגיה ירוקה. הצוות הראשון שהגיע למקום זיהה שאכן ישנו עשן בתוך המעבדה. בוצע פינוי של האזרחים מהמקום, לאחר מכן הצוות נכנס פנימה, ביצע שחרור עשן וסגירת המרחב, ובמקביל ביצענו מדידה של ערכים במקום. בשלב הראשוני הערכים היו גבוהים, אך לא נשקפה סכנה של פיצוץ. לאחר מכן הערכים ירדו משמעותית עד שלבסוף לא נמדדו ערכים והאירוע הסתיים".

תגובות גולשי חדשות חיפה והקריות
#wpdevar_comment_1 span,#wpdevar_comment_1 iframe{width:100% !important;} #wpdevar_comment_1 iframe{max-height: 100% !important;}

אולי יעניין אותך גם
טירת כרמל: אושרה להפקדה תוכנית ענק להתחדשות עירונית
עיריית טירת כרמל נאבקת בתופעת השלכת פסולת בניין בשטחים ציבוריים
ראש עיריית טירת כרמל אירח בלשכתו את המפקד החדש של תחנת המשטרה בעיר: "איחלתי לו בהצלחה"

חדשות טירת הכרמלטירת כרמלכבאות והצלה

About The Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *