נמצאו שני חולי חצבת נוספים באזור הצפון

0

שיתוף

בהמשך לכתבה שפורסמה אתמול (ד׳ 10.1.24), בה משרד הבריאות הודיע כי שני חולי חצבת התגלו בצפון, היום, ה׳ 11.1.24, התגלו שני חולים נוספים.
חצבת • נמצאו חולי חצבת בצפון • הודעת משרד הבריאות10 ינואר, 2024
ממשרד הבריאות נמסר לחי פה תאגיד החדשות: ילד לא מחוסן ומבוגר נוסף מהצפון שחלו בחצבת, כאשר סך הכל עד כה אומתו חמישה מקרי תחלואה במחוז צפון בחודש האחרון. בעקבות חקירה אפידמיולוגית שנעשתה במחוז צפון של משרד הבריאות, נמצא קשר אפידמיולוגי בין המקרים, כאשר מקור התחלואה הוא אדם שנדבק בחצבת בחו"ל לפני כחודש ושהה במלר"ד (מיון).משרד הבריאות מבקש מכל אדם ששהה במחלקה לרפואה דחופה (מלר"ד) במרכז רפואי צפון (פוריה), בין 21.12.23 בשעה 16:00 ועד לתאריך 22.12.23 בשעה 03:00, ליצור קשר עם הרופא/ה המטפל/ת, במידה ומופיעים תסמינים של חום וכאבי ראש ולאחר מספר ימים מופיעה פריחה.

מבצע פרסום בחי פה לשנת 2024…

על מחלת החצבת הנגיפית
מחלת החצבת היא מחלה נגיפית מדבקת ביותר שמתבטאת בחום, הרגשה כללית רעה, נזלת ופריחה ועלולים להיות לה סיבוכים קשים ואף מסכני חיים.במידה ויש צורך בהגעה למרפאה או למיון, יש לתאם הגעה ולהודיע לצוות בעת ההגעה למוסד הרפואי. במידה ומופיעים תסמינים ועד לבירור רפואי יש להימנע משהייה במרחבים ציבוריים כדוגמת קניונים, תחבורה ציבורית וכדומה.
חיסון לחצבת
המשרד מדגיש את חשיבות מתן חיסוני השגרה כנגד מחלות כמו חצבת שחלקן עלולות לגרום לסיבוכים קשים ולמוות.ככל ויהיה צורך יעדכן המשרד את הציבור.

כתבות נוספות בחי פֹּה – חדשות חיפה:

כדורי ה"פרקוסט" נמצאו כמזוייפים

23 פברואר 2024

חצבת: מה גרם להתפרצות המחלה בשנת 2024 ואיך נתגונן מפניה?

20 פברואר 2024

חצבתמשרד הבריאות

שיתוף

About The Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *