סכסוך עבודה ב'אגד' • "העובדים נושאים את החברה על גבם לאורך שנים, דורשים שותפות ברווחים"

0

שיתוף

(חי פה) – ההסתדרות הודיעה אתמול, ד' 27/12/23, על סכסוך עבודה בחברת אגד, בעקבות סירוב הנהלת החברה לנהל משא ומתן עם נציגות העובדים, על דרישתם להיות שותפים ברווחי החברה, לאור כוונת הנהלת החברה לחלק דיבידנד לבעלי המניות.

מבצע פרסום בחי פה לשנת 2024…

לאחר בקשות רבות של נציגי עובדי אגד לניהול משא ומתן בנושא שיתוף עובדי אגד ברווחי החברה שהתקבלו בסירוב מצד החברה, הכריזה הסתדרות העובדים על סכסוך עבודה וקרא להנהלה לנהל משא ומתן בנושא, אחרת יינקטו צעדים נוספים. ההסתדרות הודיעה כאמור על סכסוך עבודה באגד, שחל על כ-6,000 עובדים, זאת בעקבות סירוב הנהלת החברה לנהל משא ומתן עם נציגות העובדים על דרישתם להיות שותפים ברווחי החברה, לאור כוונת הנהלת החברה לחלק דיבידנד לבעלי המניות.
"העובדים, שנשאו על גבם את החברה בתקופות פחות טובות, זכאים בתקופות טובות יותר ליהנות מפירות עמלם רב השנים".
יו"ר איגוד עובדי התחבורה, עו"ד אייל ידין:
"אלפי עובדי אגד המבצעים את עבודתם במסירות לאורך עשרות שנים, הם הבסיס וחלק בלתי נפרד מתוצאותיה הכלכליות של החברה, המשתפרות כל העת ומאפשרות עתה חלוקת דיבידנדים. העובדים אשר נשאו על גבם את החברה בתקופות פחות טובות של אגד תוך פגיעה בשכרם ותנאי העסקתם, זכאים בתקופות טובות יותר ליהנות מפירות עמלם רב השנים, ואיגוד עובדי התחבורה לא ייתן להשאיר אותם מאחור בהקשר זה. ההסתדרות קוראת להנהלה לשוב לשולחן המשא ומתן, ותמשיך לנקוט אחריות כלפי ציבור הנוסעים, ככל שיידרשו צעדים ארגוניים".
יעקב ואחניש, יו"ר ועד ארצי אגד:
"רווחי אגד מקורם בעובדים, שנותנים שירות למיליוני ישראלים מדי יום, לכן יש לשתף אותם בתהליך חלוקת הדיבידנד. זה המהלך הצודק והנכון לעשות".מחברת אגד טרם נמסרה תגובה.

כתבות נוספות בחי פֹּה – חדשות חיפה:

תחנת האוטובוס חוסמת את רחבת החירום, העבודה מרושלת ומכערת את…

4 ינואר 2024

לוחמים שעזבו עסק עצמאי משלמים מחיר כבד ועדיין בטוחים:…

4 ינואר 2024

אגדזכויות עובדיםכתבות ראשיות

שיתוף

About The Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *