חיפה: הלימודים בשכונת חליסה יתקיימו מחר בזום

0

בעקבות מקרי הרצח בחברה הערבית: לאחר שהיום הושבתו מוסדות החינוך בשכונה, הוחלט בעירייה ובמשרד החינוך, כי גם מחר הלמידה תתקיים מרחוק

עיריית חיפה הודיעה היום (חמישי) בצהריים, כי גם מחר הלימודים בשכונת חליסה יתקיימו מרחוק.

על פי הודעת העירייה, ההחלטה על כך התקבלה בסיומה של הערכת מצב בראשותו של מנכ"ל העירייה ניר מריאש ובאישורו של מנהל המחוז במשרד החינוך ד"ר סער הראל. עוד נמסר, כי מתוך אחריות לשלומם וביטחונם של ילדי השכונה ותושביה גם המתנ"ס המקומי ומרכז הגיבורים יהיו סגורים בכל סוף השבוע.

ביום ראשון יקיימו עיריית חיפה ומשרד החינוך ישיבת היערכות נוספת יחד עם כל הצוותים המקצועיים הפועלים בשכונה, בה יתקבלו החלטות לגבי המשך הפעילות בשכונה.

תזכורת: היום לא התקיימו לימודים בחליסה, בעקבות מקרי הרצח, שאירעו בחודשים האחרונים בחברה הערבית בחיפה. אתמול (רביעי) בבוקר נרצח בחיפה עאטף אבו כליב (49). הוא נורה למוות בעת שישב במכוניתו סמוך לצומת הצ'ק פוסט.

אתמול אחר הצהריים נורו למוות בבסמת טבעון חמישה בני משפחה – שני נערים בני 14 ו-17, אישה בשנות ה-40 לחייה ובנה בן ה-25 וצעיר נוסף. ההערכה היא כי הרצח בבסמת טבעון בוצע כנקמה על חיסולו של אבו כליב.

תגובות גולשי חדשות חיפה והקריות
#wpdevar_comment_1 span,#wpdevar_comment_1 iframe{width:100% !important;} #wpdevar_comment_1 iframe{max-height: 100% !important;}

אולי יעניין אותך גם
בעקבות הרצח הבוקר בחיפה: מוסדות החינוך בשכונת חליסה יושבתו מחר
הסוף לפשע? עינת קליש חנכה נקודת משטרה חדשה בשכונת חליסה בחיפה
באמצע יום הלימודים: עיריית חיפה קיימה לתלמידי יסודי תרגיל המדמה פגיעת טיל בבית הספר

אלימותזוםחינוךלימודיםמשרד החינוךעיריית חיפהערביםפשיעהרצחרצח בחיפהשביתה

About The Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *