קרית מוצקין: נחנך מרכז הצעירים החדש

0

מרכז הצעירים החדש ממוקם בשדרות גושן 92 (במקום בית העירייה הישן). המבנה הוא בן שלוש קומות מרווחות, הכוללות מתחמי עבודה, משרדים, חדרי פעילות ופנאי ומתחמי למידה

אמש (רביעי) התקיימה הפתיחה של מרכז הצעירים החדש בקרית מוצקין בהשתתפות מאות צעירים, משפחות ותושבים. לאחר גזירת הסרט, קביעת המזוזה ומינגלינג על הגג עם כיבוד, התקיים המופע המרכזי של הסטנדאפיסט גיא הוכמן. הוכמן, מצידו, הכריז, כי התאהב בעיר ובסיום ההופעה אף נשאר לשוחח עם הקהל.חדשות חיפה והקריות גם באינסטגרם, בפייסבוק, בטוויטר, בתרדס וגם באפליקציה לאייפון ולאנדרואיד.

את האירוע הנחו דבי רוזן ולילך אזוגי מצוות מחלקת צעירים וקהילה, שהודו לכל מי שיזם, הוביל וקידם את הפרויקט, שיסייע לכ-15 אלף צעירים במגוון תחומים. המרכז החדש יעניק מענה לסטודנטים, חיילים משוחררים, הורים בחופשת לידה, משפחות צעירות, מתנדבים ומלגאים הלוקחים חלק במעורבות חברתית ועוד.

מרכז הצעירים החדש ממוקם בשדרות גושן 92 (במקום בית העירייה הישן). המבנה הוא בן שלוש קומות מרווחות, הכוללות מתחמי עבודה, משרדים, חדרי פעילות ופנאי ומתחמי למידה.

את המרכז תנהל שירלי למפל, מנהלת מחלקת צעירים וקהילה יחד עם צוות המחלקה.

תגובות גולשי חדשות חיפה והקריות
#wpdevar_comment_1 span,#wpdevar_comment_1 iframe{width:100% !important;} #wpdevar_comment_1 iframe{max-height: 100% !important;}

אולי יעניין אותך גם
נחנך בית הנוער החדש בקריית מוצקין
אתא: מרכז היזמות והחדשנות בחטיבה העליונה רוגוזין נפתח גם עבור תלמידי בתי הספר היסודיים
נחתם הסכם הצהרת כוונות בין קרית מוצקין ומגדבורג בגרמניה

חדשות קרית מוצקיןחינוךעיריית קרית מוצקיןצעירים

About The Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *