בזמן שחלק מהסטודנטים נלחמים בעזה: אוניברסיטת חיפה פתחה את שנת הלימודים

0

חבר מועצת העיר חיפה והמועמד לראשות העירייה קיריל קארטניק במתקפה חריפה: "בושה. בזמן שסטודנטים נלחמים למען המדינה ומסכנים את חייהם וחלקם כבר לא יחזרו, באוניברסיטת חיפה שמים עליהם פס ופותחים את שנת הלימודים"

כ-16 אלף סטודנטים החלו היום (ראשון) את שנת הלימודים האקדמית באוניברסיטת חיפה, כשכ-1,500 סטודנטים וסטודנטיות נמצאים עדיין בשירות מילואים. כך מפרסם היום "רדיו חיפה".חדשות חיפה והקריות גם באינסטגרם, בפייסבוק, בטוויטר, בתרדס וגם באפליקציה לאייפון ולאנדרואיד.

כזכור, על פי המתווה שהוחלט בוועד ראשי האוניברסיטאות, במהלך השבועות הקרובים – במועד שייקבע בתיאום עם צה"ל – תחל "הפעימה השנייה" שבה ישתלבו משרתי המילואים, במסגרתה ייערך במוסדות "שבוע חזרה לכשירות אקדמית". בשבוע זה האוניברסיטאות יסייעו לסטודנטים ששירתו במילואים להשתלב בקמפוס ולהשלים פערים. יצוין, כי הטכניון בחר לפתוח את שנת הלימודים רק ב-14 בינואר.

נוסף על כך, אוניברסיטת חיפה מציגה מתווה לימודים מיוחד, שמעניק הקלות לחיילי וחיילות המילואים, שכולל בין היתר מלגה של 2,000 שקלים למי שגויס בצו 8, שיעורים פרטיים, ימים מרוכזים, דחיית עבודות ומבחנים והקלות נוספות. כמו כן, במהלך הימים הראשונים של הלימודים יסתובבו בקמפוס 120 סטודנטים וסטודנטיות וחברי וחברות סגל, יהודים וערבים, עם חולצות ועליהן הסיסמא "חוזרים ללמוד ביחד" בעברית ובערבית, והם יהוו אוזן קשבת לכל מי שיזדקק לכך.

"אנחנו פותחים את שנת הלימודים כשהעיניים שלנו ובעיקר הלב נמצא עם הסטודנטים והסטודנטיות שלנו חיילי המילואים", אמר נשיא האוניברסיטה פרופ' רון רובין, ל"רדיו חיפה". "אנחנו חושבים עליהם כל הזמן ומתפללים לשובם המהיר, שלמים ובריאים. הבטחנו להם וזוהי המשימה החשובה ביותר שלנו בימים אלה – לעשות הכל כשהם ישובו, כדי שיוכלו לסיים את הלימודים בהצלחה, בדיוק כמו חבריהם שלא נלחמים כעת.

חבר מועצת העיר קיריל קארטניק

"אנחנו מתחייבים לעמוד לצידם, לעזור ולסייע בכל דרך. פתיחת שנת הלימודים כעת, מבלי לבטל את הסמסטר, נועדה גם עבורם, כדי שגם הם לא יחמיצו שנה שלמה ויוכלו לסיים את התואר בזמן. זוהי התחייבות כבדת משקל ואנחנו מתייחסים אליה במלוא הרצינות, כפי שמגיע למי שנלחמים כעת כדי להגן על כולנו". חבר מועצת העיר והמועמד לראשות עיריית חיפה קיריל קארטניק מותח ביקורת חריפה על החלטת האוניברסיטה לפתוח את שנת הלימודים: "זו בושה וחרפה. בזמן שלפחות 1,500 סטודנטים נלחמים למען המדינה ומסכנים את חייהם וחלקם כבר לא יחזרו, באוניברסיטת חיפה שמים עליהם פס ופותחים את שנת הלימודים".

חבר מועצת העיר והמועמד לראשות עיריית חיפה קיריל קארטניק מותח ביקורת חריפה על החלטת האוניברסיטה לפתוח את שנת הלימודים: "זו בושה וחרפה. בזמן שסטודנטים נלחמים למען המדינה ומסכנים את חייהם וחלקם כבר לא יחזרו, באוניברסיטת חיפה שמים עליהם פס ופותחים את שנת הלימודים".

תגובות גולשי חדשות חיפה והקריות
#wpdevar_comment_1 span,#wpdevar_comment_1 iframe{width:100% !important;} #wpdevar_comment_1 iframe{max-height: 100% !important;}

אולי יעניין אותך גם
מטה הבחירות בחיפה של קיריל קארטניק הפך לחמ"ל של מתנדבים למען חיילי צה"ל: "יונה יהב הותיר את חיפה ללא מיגון וגם קליש לא דאגה לדברים האלה"
בשורה לבעלי הכלבים: אושרה הצעתו של קיריל קארטניק להקמת 5 גינות כלבים חדשות בחיפה וקרית חיים
יואל פלדשו מונה לנשיא אגודת הידידים של אוניברסיטת חיפה

אוניברסיטת חיפהאקדמיהמלחמת חרבות ברזלפתיחת שנת הלימודיםקיריל קארטניקרון רובין

About The Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *