הכירו את אלו שעושים הכל למען אנשים עם מוגבלויות בחיפה

0

שנת 2023 הסתיימה רק השבוע, ובעמותת אקים חיפה, העניקו בסוף השבוע האחרון אותות הצטיינות ל-4 עובדות ועובדים שבלטו בעבודתם בשנה החולפת, צוות מצטיין ואות "יקיר חיפה", באירוע מרגש במיוחד.

מיכל סגל, מנכ"לית עמותת אקים חיפה:
כארגון המושתת על כוח האדם שלו, אנו רואים חשיבות רבה בחיזוק ושימור הצוות שלנו. העובדים המצטיינים רואים את מקבלות ומקבלי השירות בראש ובראשונה כבני אדם ודואגים לטיפול מותאם ומסור לצרכיהם, מתאפיינים בחשיבה יצירתית, בלויאליות ארגונית וב'ראש גדול'. ניתנה לנו ההזדמנות לעצור לרגע מהעשייה הענפה שלנו, לומר תודה ולהוקיר את העשייה הרבה של כל העובדים המצויינים שלנו. כולם, בלי יוצא מהכלל, הם אנשים מיוחדים מאין כמותם, שמפגינים כלפי החברים הררי אכפתיות, מקצועיות, חום, מסירות ואהבה.גם בשנה הקרובה נמשיך להעניק שירותים חיוניים לאנשים עם מוגבלות ולסייע ככל שניתן על מנת לקדם את המודעות הציבורית לאנשים המיוחדים הללו. אני גאה לעמוד בראש ארגון שאלו הם אנשיו.
אסתר גנטמן
רכזת כיתה במרכז היום, אשר קודמה לאחרונה לרכזת הדרכה במרכז. עליה כתבה סיהאם סרחאן, מנהלת מרכז יום "גן אור": "רואה את החברים לעומק, מרגישה אותם וקשובה להם, פועלת בכבוד ואהבת אדם בצורה הכי מרגשת שיש, מייצרת קשרים חזקים עם החברים עד רמה של דמעות ובכי בימים שאת לא נמצאת. את עובדת שבאה לעבוד ולא לעבודה".
אסתר גנטמן (צילום: אקים חיפה)

מבצע פרסום בחי פה לשנת 2024…

ורדה אור
רכזת דירה במערך הדיור עליה נכתב: "את אישה חזקה עם לב ענק, כולה נתינה ודאגה לדיירים, עובדת במסירות מלאה ונותנת תמיד מעבר למה שמצופה ממך. אף פעם לא הרמת ידיים תמיד נלחמת בשביל הדיירים, וידעת גם להרים דגל מתי שצריך. אנחנו בטוחים שתמשיכי להיות אישה נהדרת, רכזת מקצועית ואוהבת ,לתת לדיירים את המענה הכי טוב שאפשר. ושנמשיך לעבוד עוד שנים יחד".
ורדה אור (צילום: אקים חיפה)
רננה טוויטו
מחנכת כיתה, עליה כתבה רנין חוראני, מנהלת בית ספר "גן אור": "את מגיעה עם אנרגיה שלא נגמרת, כולנו מרגישים את הנוכחות שלך בבית הספר. השנה לקחת על עצמך אתגר חד ואימצת לכיתתך תלמידים חדשים עם אתגרים שונים. למרות הקושי בהתחלה, סללת להם דרך לליבך. את מסתכלת על התלמידים הסיעודיים ביותר ומוצאת בתוכם את האור. מאוהבת במיוחד בתלמידים המאתגרים התנהגותית. שמה את עצמך בנעלי התלמידים וחושבת איך לשפר את איכות חייהם מכל בחינה. את לא מפחדת מאתגר, את רואה את טובת תלמידיך ודורשת מכולם, צוות והורים לתת את כל כולנו עבורם, לא מפחדת להילחם עבורם".

כתבות נוספות בחי פֹּה – חדשות חיפה:

תושבים ותיקים מתנדבים למען ילדים בטירת כרמל

20 דצמבר 2023

קבוצת ״סורגות לקהילה״ במיצג יפהפה • כלניות ל״דרום אדום״

13 דצמבר 2023

רננה טוויטו (צילום: אקים חיפה)
מוחמד אבו נימר
מדריך בהוסטל אחי אילת, עליו כתבה שגית גבע, מנהלת מערך הדיור באקים חיפה: "אתה איש ערכי ומיוחד. עומד מולנו אדם בוגר, רציני, אחראי, מסור ומחויב, לדיירים ולהוסטל. אהבת האדם שלך ניכרת בעבודתך. גישתך לחברים חיובית, מכבדת וסבלנית. אתה מקשיב להם ונכון לתת להם את המענה הטוב והמתאים ביותר לצרכיהם. בנועם וסבלנות אתה מספק להם את איכות החיים והביטחון להם הם זקוקים. קורא אותם גם ללא מילים. אתה מהווה דוגמא, מופת והשראה ליתר הצוות".
מוחמד אבו נימר (צילום: אקים חיפה)
דירה מצטיינת – צוות דירת הגדוד העברי 66
בנוסף, לראשונה אי פעם, הוענק גם אות הצטיינות מיוחד למחלקה שלמה – צוות דירת הגדודהעברי 66, במערך הדיור של העמותה. בנימוקים, נכתב: "הצלחתן לייצר בדירה איזון ולספק לדיירים את המענה הטוב ביותר. הצלחתן לבנות לדיירים שגרת יום טובה וסדר עבודה קבוע, עשיתן צעדים גדולים לקידומם, הכנסתן תוכן ורגיעה לחייהם, בזכות שיתוף הפעולה המדהים שלכן".
יעקב אשרוביץ
ולבסוף, העניקו יו"ר אקים חיפה איתן שטיאסני ומנכ"לית אקים חיפה מיכל סגל, את אות יקיראקים חיפה ליעקב אשרוביץ, אשר למעלה מ-40 שנה פעל בהתנדבות יומיומית לטובת קידום מקבלי השירות בעמותה ולקידום העמותה עצמה.

סגל אמרה במעמד האירוע:
צוות העובדים ידע, כי יעקב עומד לרשותם כאוזן קשבת לכל בעיה, קטנה כגדולה. תמיד היית קשוב לכולם – משפחות, דיירים וצוות. גם לאנשים זרים ברחוב שזיהית כאנשים עם מוגבלות ודאגת שיתייחסו אליהם כנדרש. כל זה מעיד על הלב הענק שלך. במהלך השנים לקחת תחת חסותך, כאפוטרופוס, את דבל'ה היקר. לך הדבר נראה כמובן מאליו לאור היכרותך עם הוריו, אך כשאנו מביטים מהצד ברור לנו שיש כאן מעשה יוצא דופן. דב'לה יקר לך כאילו היה בנך. אנו מאחלים לכל מקבלי השירות שלנו אפוטרופוס כמוך, הרואה אדם מולו, מתייחס אליו בגובה העיניים ודואג לכל רווחתו.
האפליקציה של חי פֹּה…
על העמותה
עמותת אקים חיפה שומרת על זכויותיהם של אנשים עם מוגבלות, מעניקה להם שירותי חינוךוטיפול במטרה להובילם למיצוי מלא של יכולותיהם ולהשתלבות מלאה בקהילה. תוכניות העמותה מזה 70 שנה ומעלה לחינוך וטיפול שינתה את חייהם של עשרות אלפי ילדים, בוגרים ומזדקנים עם מוגבלות, כמו גם את חייהם של בני משפחתם, באזור חיפה והצפון. העמותה מפעילה מערך דיור, בית ספר לחינוך מיוחד, גני ילדים, מרכזי יום לבוגרים, מועדונים חברתים לילדים ובוגרים ופעילויות נוספות, שמובילות לביטוי עצמי, בחירה חופשית ומימוש יכולותיו של האדם בקהילה בה הוא חי כאזרח התורם לחברה.

About The Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *