חודש השוויון הבינלאומי: גני הילדים בקרית ביאליק נצבעו בסגול

0

לרגל חודש השוויון הבינלאומי למען אנשים עם מוגבלויות, בגני הילדים בקרית ביאליק, בהם פועלת התוכנית "יש לי חבר והוא אחר", נערכו פעילויות בנושא על גווניו של הסגול – הצבע המאפיין את החודש ואת מטרותיו.

בגן אלונים ב' המתנדבת אסתר והילדים קראו את הסיפור "משקפיים לנמש", יצרו בעקבותיו משקפיים מקושטים והגיעו למסקנה שמשקפיים הם אביזר יפה.חדשות חיפה והקריות גם באינסטגרם, בפייסבוק, בטוויטר, בתרדס וגם באפליקציה לאייפון ולאנדרואיד.

ליבי, בובת הלבד, המתווכת לילדים את פעילות ההסברה על קבלת האחר החליפה את צבעה מאדום לסגול ואף "תלתה" דגלים על הבתים יחד עם כל עם ישראל.

גני ילדים ומבני ציבור בקרית ביאליק הוארו בסגול | צילום: דוברות העירייה

בגן אדמונית המתנדבת רחל, הבובה ליבי והילדים הדליקו נרות חנוכה סגולים.

הרכזת והאימא של מיזם "יש לי חבר והוא אחר", רחלי ברקוביץ', הקריאה את שירה של ליבי לחנוכה.

בגן דליה נחמה המתנדבת, דיקלה הגננת והילדים הכינו נרות בצבע סגול.

בגן הבוסתן חנה המתנדבת והילדים קישטו מקלות קרטיב בגוני סגול וחיברו אותם יחדיו לחנוכייה יפהפייה.

מיזם "יש לי חבר והוא אחר" בגני הילדים בקרית ביאליק | צילום: דוברות העירייה

בגן צ'לו נורית המתנדבת הביאה לגן חנוכייה שהכינה סבתא-גן רלי, שהסבירה לילדים שנרות חנוכה, ממש כמו האנשים, שונים זה מזה בצבעם. לכבוד יום השוויון לאדם עם מוגבלויות גם מרכז השירות לתושב ובנייני ציבור נוספים בעיר הוארו בסגול.( window.advanced_ads_ready || jQuery( document ).ready ).call( null, function() {var $krayoslider58513510 = jQuery( ".krayo-slider-58513510" );$krayoslider58513510.on( "unslider.ready", function() { jQuery( "div.custom-slider ul li" ).css( "display", "block" ); });$krayoslider58513510.unslider({ delay:5000, autoplay:true, nav:false, arrows:false, infinite:true });$krayoslider58513510.on("mouseover", function(){$krayoslider58513510.unslider("stop");}).on("mouseout", function() {$krayoslider58513510.unslider("start");});});

תגובות גולשי חדשות חיפה והקריות
#wpdevar_comment_1 span,#wpdevar_comment_1 iframe{width:100% !important;} #wpdevar_comment_1 iframe{max-height: 100% !important;}

אולי יעניין אותך גם
מפגן עוצמה בקרית ביאליק: מאות תושבים רצו וצעדו למען החטופים ומשפחותיהם
"העירייה פוגעת ללא כל הצדקה בגננת": גני הילדים בקריית ביאליק יחלו לפעול בשעה 10:00
סכסוך עבודה בקרית ביאליק: גני הילדים יחלו ב-9:00

חדשות קרית ביאליקחינוךעיריית קרית ביאליק

About The Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *